Monday, February 25, 2008

Cute Baby Puppy

Too much blanket for too little puppy :lol:

puppy-face.jpg

31 comments:

alayna said...

so cute!!!

diana said...

hey this is a cute puppy i love this pupy!!!!!!!!!11

Michel Rager said...

This is so cute i wish my dog was that little ah how CUTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I WANT ONE

Michel Rager said...

OMg that is the cutes thing i have ever seen

rowan said...

cute cute cute cute cute i want him

krystal said...

boo

Muriel said...

ohhh sweeet! =D

Tinker bellllllllllll said...

thats so wooooooooooooow

Tinker bellllllllllll said...

That is so gorgus woooooooooooooooooooooooow

Anonymous said...

ahh so cute

kerry said...

that puppy is so cute

nydia said...

he is soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cute i totaly want 1

olivia said...

THAT IS SSSSSSSSOO CUTE!!

Anonymous said...

he is so cute who ever owns him is so lucky OMG i tottallyyyyyyyy want him or her!!!!

jessica said...

he is so cute i totally want one i'll pay if i have to!!!!!!!!

stacie said...

that is soooooooooooooooooooooooo cute i wish i had one it is adorable

susan said...

i love Yorkies!

smexy gurl said...

Awwwww its sooooo adroble

angela said...

That is the cutest dog in the world.I wish there was another 1.So I could have 1.I have a chihuahua we didnt know that small dogs are so fun. I am 8 years old.You are so lucky to have it.If theres another can you give it to me.

crazygirl1248 said...

lol how cute is it? i can't believe nobody adopt him cuz u now why i'm having him jk just kidding////////////////// ha ha

crazygirl1248 said...

lol how cute is it? i can't believe nobody adopt him cuz u now why i'm having him jk just kidding////////////////// ha ha yeh what ever

lulu said...

OMGGGGGGGGGGGGGGG wut kind of dog is it my family is looking for a dog and we need to find a cute dog!!!!!!!!!! wut breed/mix is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

natalie capo said...

so cutie i love the dogs cutie toby is hot dog so cutie cutie eyes black eyes so cutie

Anonymous said...

Its sooooooooooo very cute

Anonymous said...

its so small body and so big head

Silenes said...

Awww... *.* so sweet... look at it's little paws =_)

cookie said...

is that pup on sale because he is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo preeeeeeeeeeetttyyyy oomgg!

teketria woods said...

that is one cuttttttttteeeeeeeeee lill pupppp wiish iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii had one omg

vishnu said...

don`t act la u u got dog or other no right than don`t act ok.

mala said...

Sorry guys i love dogey.

mala said...

I love dogs and puppy they are so cute like heaven.Oh my God!